Skip to main content

Młyny w budowie to nie metafora 😉 Wewnątrz budynku cały czas trwają prace. Budujemy zespół, który będzie tworzył to miejsce. Tworzymy ofertę programową instytucji.  

Młyny jako miejsce spotkań

Chcemy, by Młyny stały się żywym punktem na mapie miasta, miejscem spotkań ludzi z różnych środowisk. Inspirującym, ale także wsłuchanym w Wasze potrzeby. Tą obietnicę będziemy realizować poprzez otwartość na Wasze inicjatywy, pomysłowość i kreatywność.  

Otwartość na współtworzenie przez Was tego miejsca i przyszłej oferty jest dla nas ważna. Dlatego prowadzimy badania, by na każdym etapie procesu tworzenia instytucji znać Wasze zdanie.  

Za nami pierwszy krok – badania, które przeprowadziła w ubiegłym roku firma Concordia Design. Pozwoliły nam one poznać Wasze potrzeby, oczekiwania, a także pomysły na funkcjonowanie samego miejsca. Uzyskaliśmy wiele podpowiedzi na temat tego, jak stworzyć ofertę, która będzie odpowiadała na aktualne potrzeby bydgoszczanek i bydgoszczan.  

Chcemy znać Wasze zdanie

Teraz, dzięki współpracy z bydgoską firmą SHOPA, chcemy dowiedzieć się więcej na temat Waszych potrzeb, związanych z tarasem Młynów oraz okolicznym terenem Wyspy Młyńskiej. Wyniki tych badań będą dla nas cenną podpowiedzią przy podejmowaniu decyzji o małej architekturze, jej rozmieszczeniu i funkcjach. Na ich podstawie będziemy także rekomendować rozwiązania, dotyczące ścieżek komunikacyjnych czy aspektów transportowo-logistycznych.  

Kolejnym etapem aktualnie prowadzonych badań jest zbieranie Waszych opinii na temat wydarzeń kulturalno-społecznych, jakie za sprawą współprac z bydgoskimi stowarzyszeniami, odbywają się już w naszych murach. Badaczy i ankieterów mogliście spotkać na pokazie kina plenerowego festiwalu Przeźrocza, czy koncercie „W rytmie Chopina”, organizowanym przez Stowarzyszenie El Jazz. Będą i na kolejnych wydarzeniach. Będziemy wdzięczni, jeśli zechcecie z nimi porozmawiać i odpowiedzieć na kilka krótkich pytań. Zawsze możecie podzielić się z nami swoimi przemyśleniami i pomysłami na naszych profilach w mediach społecznościowych (Facebook ; Instagram). Komentujcie, wysyłajcie wiadomości – to także jest dla nas cenne źródło informacji.