Młyny Rothera jednym z najlepszych produktów turystycznych w Polsce!
Polska Organizacja Turystyczna przyznała coroczne nagrody w najważniejszym ogólnopolskim konkursie branży turystycznej. Młyny Rothera otrzymały prestiżowy tytuł Najlepszy Produkt Turystyczny 2023 – Certyfikat POT. Wyróżnienie przyznano 10 spośród 42 finalistów.
Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej to wyjątkowy projekt wyłaniający najlepsze produkty turystyczne oraz rekomendujący je turystom z kraju i z zagranicy. Młyny Rothera to jedyny obiekt z województwa kujawsko-pomorskiego, który znalazł się w gronie laureatów tegorocznej edycji!
– To ogromne wyróżnienie, które cieszy nasz Zespół oraz, co widzimy po żywych reakcjach w Internecie, także naszą społeczność. Czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszej pracy nad rozwojem Młynów – w końcu pełnia ich możliwości wciąż przed nami, a kolejne inwestycje nabierają tempa. Serdecznie gratulujemy pozostałym laureatom i życzymy nam wszystkim wielu zadowolonych gości – mówi Monika Fifielska, zastępczyni dyrektora Młynów Rothera.
O wyborze laureatów zdecydowała kapituła złożona z ekspertów z zakresu turystyki, marketingu, budowy i promocji produktów turystycznych, a także przedstawicieli środowisk akademickich oraz mediów. Wśród nagrodzonych tytułem Najlepszy Produkt Turystyczny 2023 oprócz Młynów znaleźli się także: Antidotum Airshow Leszno, Bieszczadzka Szkoła Rzemiosła, Festiwal Stolica Języka Polskiego, Festiwal Szekspirowski w Gdańsku, Julinek Park, Kompleks Tężnia Busko-Zdrój, Kraina Górnej Odry, Legendia Śląskie Wesołe Miasteczko oraz Marina Gliwice i Wodny Szlak Kanału Gliwickiego.
Polska Organizacja Turystyczna to rządowa agencja wspierająca podmioty zajmujące się turystyką. Celem POT jest promowanie Polski jako kraju atrakcyjnego dla turystów, nowoczesnego, z wysokimi standardami usług i korzystnymi cenami. Działania na rzecz promocji i rozwoju turystyki prowadzi zarówno w Polsce, jak i za granicą, m.in. poprzez realizację krajowych stoisk na międzynarodowych targach, współpracę z dziennikarzami i touroperatorami oraz realizację kampanii promocyjnych. Więcej o konkursie można przeczytać TUTAJ.