Badania i rozwój publiczności, czyli jak poznawać problemy odbiorców i skutecznie na nie odpowiadać – brak miejsc

Fot. Aneta Pawska

INFORMACJE

Dla dorosłych

To już drugie, praktyczne warsztaty z przeprowadzania badań nad odbiorcami. Na pierwszym spotkaniu cieszyliśmy się dużą frekwencją i ogromnym zainteresowaniem uczestników, czas to powtórzyć!

Jeśli kiedykolwiek zmagaliście się z trudnością dotarcia do konkretnej lub specyficznej grupy odbiorców, a utarte schematy i sztywne statystyki nie przyniosły wymiernych korzyści, to spotkanie jest właśnie dla Was. Będziemy inspirować do zaangażowania w kreatywne działania, prezentować dobre praktyki oraz sieciować różne osoby i środowiska.

Warsztaty to dwa dni, szesnaście godzin i niezliczona ilość wiedzy. W kameralnym gronie wspólnie z ekspertem Łukaszem Maźnicą postaramy się spojrzeć na publiczność z innej perspektywy. Wiedza zdobyta podczas praktycznych warsztatów z pewnością ułatwi przygotowanie przez Was oferty spełniającej oczekiwania osób, o których uwagę chcielibyście zabiegać.

W formule współpracy i kreatywności, poprzez rozmowę i empatię zamienimy wiedzę na konkretne pomysły, projekty i działania. Przekonamy się, że praca w interdyscyplinarnych zespołach to doskonałe narzędzie do wymyślania innowacyjnych rozwiązań.

Po spotkaniu uczestnicy będą w stanie w łatwy sposób zaplanować i zrealizować badanie publiczności nastawione na doskonalenie oferty. Będą potrafili formułować trafne pytania badawcze oraz przygotowywać scenariusze badań, a ponadto zdobędą umiejętności zespołowego wyciągania wniosków z badań, które w łatwy sposób zamienią na konkretne i twórcze pomysły, dotyczące przyszłej oferty.

Każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

Spotkanie poprowadzi Łukasz Maźnica – partner w agencji Hearts & Heads, badacz, moderator procesów kreatywnych oraz trener design thinking. Z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją z ekonomii kultury. Jako mentor i doradca od dziesięciu lat współpracuje z firmami, instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi, wspierając klientów w lepszym rozumieniu potrzeb i oczekiwań odbiorców. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z design thinking dla studentów teleinformatyki oraz informatyki społecznej.


Informacje organizacyjne:
Kiedy? 29-30.11.2023 r., godz. 9.00-17.00 (szkolenie obejmuje 2 dni po 8 godzin)
Gdzie? Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? warsztaty dedykowane są dla organizacji pozarządowych, kadr kultury, osób z działów marketingu i komunikacji, edukacji, obsługi widowni
Cena: 50 zł
Zapisy: kliknij TUTAJ!

Fot. Artur Hilbrecht

Skip to content

Newsletter

Nie chcesz, aby coś Ci umknęło? Zapisz się do newslettera i co tydzień otrzymuj przypomnienie o najbliższych wydarzeniach.

Po zapoznaniu się z polityką prywatności wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera moich danych osobowych w celu wysyłki elektronicznego newslettera.