Budowanie marki osobistej i rozwoju kariery w sektorze kreatywnym (odwołane)
INFORMACJE
Informujemy, że z przyczyn niezależnych od nas wydarzenie nie odbędzie się.
W Młynach tworzymy inspirujące środowisko i chętnie dzielimy się wiedzą. Pragniemy, aby nasze spotkania były źródłem merytorycznej wiedzy, sprzyjały rozwojowi zawodowemu i osobistemu, a także przyczyniały się do podniesienia jakości Waszej pracy. Dążymy do profesjonalizacji branży poprzez wymianę doświadczeń i budowanie sieci kontaktów.
Jesteś artystą, twórcą lub działasz w sektorze kreatywnym? Potrzebujesz inspiracji, by osiągać jeszcze więcej satysfakcji i widocznych rezultatów? Jeśli chcesz wzmacniać swój wizerunek, zbudować zaangażowaną publiczność, skutecznie sprzedawać swoje projekty i rozwijać swoje umiejętności – te warsztaty są dla Ciebie!
Odkryjesz sposoby na tworzenie profesjonalnej przestrzeni zawodowej, poznasz techniki promocji i marketingu, które pomogą Ci wyróżnić się na rynku, nawiązać trwałe relacje z odbiorcami i skutecznie realizować swoje cele.
Sprawdź szczegóły warsztatów:
Informacje organizacyjne:
Kiedy? 21.11.2024 r., godz. 10.30-16.30, podczas spotkania przewidujemy przerwę kawową oraz lunch
Gdzie? Młyny Rothera, Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla zainteresowanych; artystów i artystek, projektantów i projektantek, rzemieślników i rzemieślniczek, w tym osób z potencjałem myślących o profesjonalizacji, osób, które chcą wkroczyć do sektora kreatywnego w mieście
Cena: 211,38 zł (ZW), 260 zł (23% VAT)
Bilety:
O prowadzącej
Anna Proszowska-Sala – jest strategiem, specjalistką od komunikacji marketingowej i Public Relations, executive i career coachem. Osobiste doświadczenia pozwalają jej na zaoferowanie innym wolnego od stereotypów i schematów spojrzenia z nowej perspektywy na własne zawodowe możliwości. Wierzy, że kariera może mieć wiele oblicz, być niezwykle ciekawa i satysfakcjonująca a granice osobistego i zawodowego spełnienia wyznacza wyłącznie nasza wyobraźnia i odwaga. Współpracuje z utalentowanymi profesjonalistami z branży sztuki i sektorów kreatywnych. W swojej pracy koncentruje się na wyzwalaniu potencjału twórczego, kreatywności i tworzeniu skutecznej strategii, by osiągać obrane cele. Jest Misją jest wyposażanie artystów i twórców w wiedzę niezbędną do tego, aby efektywnie działać we współczesnym świecie i mieć na niego większy wpływ. Wśród klientów, dla których dotychczas pracowała i którzy powierzali jej swoje marki i budżety znajdują się takie firmy jak: T-mobile, Orange, Stroer Group, Jeronimo Martins, ABB, PZU SA, Polnord SA, AMS SA, European Commision, Vastint, Costa Coffe, SMB Miller, Kompania Piwowarska, zarządy miast i regionów i wielu innych.