Neuronauka i Inteligencja Konwersacyjna w służbie budowania relacji w zespole i wyróżniającej kultury organizacyjnej

fot. Aneta Pawska

INFORMACJE

Dla dorosłych
Kup bilet

W Młynach tworzymy inspirujące środowisko i chętnie dzielimy się wiedzą. Pragniemy, aby nasze spotkania były źródłem merytorycznej wiedzy, sprzyjały rozwojowi zawodowemu i osobistemu, a także przyczyniały się do podniesienia jakości Waszej pracy. Dążymy do profesjonalizacji branży poprzez wymianę doświadczeń i budowanie sieci kontaktów.

To kultura wewnętrzna każdej instytucji decyduje o tym, czy będzie ona stawać się organizacją bardziej inteligentną, adoptującą się do zmian i atrakcyjną, czy też nie. Wejście na wyższy poziom doskonałości organizacji zależy od jakości jej kultury, która zależy od jakości relacji pomiędzy ludźmi, które zależą od jakości rozmów, które ze sobą prowadzą we wszystkich formach i sytuacjach. Wszystko dzieje się poprzez rozmowy na co dzień!

Komunikacja między ludźmi i zespołami wpływa na wyznawane przez daną organizację wartości, sposób jej myślenia o sobie, atrakcyjność formułowanej przez nią wizji rozwoju, stopień jej realizacji i osiągane rezultaty i sukcesy lub ich brak.

Dla kogo jest to szkolenie?

• Kadry zarządzającej instytucjami kultury.
• Osób zarządzających zespołami zarówno w ramach instytucji jak i projektów kulturalnych, artystycznych.
• Profesjonalistów, którzy chcą podwyższać swoje kompetencje w zakresie komunikacji, przywództwa i zarządzania.
• Członków zespołów, którzy chcą wejść na wyższy poziom funkcjonowania.
• Osób odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie zmian w organizacjach i instytucjach kultury.

Zagadnienia podejmowane podczas szkolenia:

• Znaczenie i planowanie diagnozy sytuacji wyjściowej w odniesieniu do kultury i komunikacji wewnętrznej.
• Jak naprawdę myśleć o zespole, aby był zespołem?
• Jak kultura wewnętrzna wpływa na rezultaty, sukcesy i porażki każdej organizacji?
• Neuronauka i „twarda” wiedza o tym, co dzieje się z nami/ z ludźmi, kiedy w określony sposób do nich/do nas się mówi i jakie to ma znaczenie w funkcjonowaniu naszym osobistym, zespołów i organizacji?
• Inteligencja Konwersacyjna (C-IQ – Conversational Intelligence) – czym jest i dlaczego określana jest mianem „game changera” w rozwoju kultur organizacyjnych?
• Co gwarantuje „dobrą” komunikację i co możemy dzięki niej zyskać?
• Co gwarantuje „złą” komunikację i co możemy dzięki niej stracić?
• Jak budować relacje? I jak zrywać relacje?
• Jak przejść z perspektywy „Ja-centrycznej” do „My – centrycznej” i jakie to ma znaczenie?
• Jak budować strategie rozwoju komunikacji wewnętrznej i kultury organizacyjnej?

Charakter i sposób przeprowadzenia szkolenia:

• Szkolenie będzie bazować na doświadczaniu Prowadzącej wynikającym z pracy zarówno z organizacjami, zespołami jak i osobami indywidualnymi, przeprowadzonych badaniach i wdrożonych projektach o charakterze wewnętrznym, zarządzania w procesach zmian, komunikacji wewnętrznej i przy wykorzystaniu nowoczesnych metod i narzędzi.

• Rozwój zaczyna się od refleksji. Proponowane szkolenie pozwala uciec od codziennej rutyny, spojrzeć głębiej na podstawowe aspekty swojego stylu komunikacji z innej perspektywy, by dojść do ważnych wniosków.

• Szkolenie będzie także niepowtarzalnym, angażującym, inspirującym, dającym możliwość wzrostu osobistego i zawodowego doświadczeniem.

METODY PRACY:
• Wykład
• Ćwiczenia
• Praca z metaforą
• Metody mentoringowe i coachingowe, w tym z wykorzystaniem unikatowej wiedzy z zakresu Conversational Inteligence


Informacje organizacyjne:
Kiedy? 18.10.2024 r., godz. 10.30-16.30, podczas spotkania przewidujemy przerwę kawową oraz lunch
Gdzie? Młyny Rothera, Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla kadry zarządzającej instytucjami kultury; osób zarządzających zespołami zarówno w ramach instytucji jak i projektów kulturalnych, artystycznych; dla profesjonalistów, którzy chcą podwyższać swoje kompetencje w zakresie komunikacji, przywództwa i zarządzania; członków zespołów, którzy chcą wejść na wyższy poziom funkcjonowania; osób odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie zmian w organizacjach i instytucjach kultury.
Cena: 260 zł (Jeśli Twój udział w szkoleniu będzie opłacony ze środków publicznych, jesteś zwolniony/zwolniona z VAT. W celu zakupu biletu skontaktuj się z nami mailowo pod adresem info@mlynyrothera.pl, a my dalej przeprowadzimy Cię przez proces zakupu.)
Bilety: kliknij TUTAJ!

O prowadzącej:

Anna Proszowska-Sala

Anna Proszowska-Sala – jest strategiem, specjalistką od komunikacji marketingowej i Public Relations, executive i career coachem. Osobiste doświadczenia pozwalają jej na zaoferowanie innym wolnego od stereotypów i schematów spojrzenia z nowej perspektywy na własne zawodowe możliwości. Wierzy, że kariera może mieć wiele oblicz, być niezwykle ciekawa i satysfakcjonująca a granice osobistego i zawodowego spełnienia wyznacza wyłącznie nasza wyobraźnia i odwaga. Współpracuje z utalentowanymi profesjonalistami z branży sztuki i sektorów kreatywnych. W swojej pracy koncentruje się na wyzwalaniu potencjału twórczego, kreatywności i tworzeniu skutecznej strategii, by osiągać obrane cele. Jest Misją jest wyposażanie artystów i twórców w wiedzę niezbędną do tego, aby efektywnie działać we współczesnym świecie i mieć na niego większy wpływ. Wśród klientów, dla których dotychczas pracowała i którzy powierzali jej swoje marki i budżety znajdują się takie firmy jak: T-mobile, Orange, Stroer Group, Jeronimo Martins, ABB, PZU SA, Polnord SA, AMS SA, European Commision, Vastint, Costa Coffe, SMB Miller, Kompania Piwowarska, zarządy miast i regionów i wielu innych.

Harmonogram szkoleń:

  • Neuronauka i Inteligencja Konwersacyjna w służbie budowania relacji w zespole i wyróżniającej kultury organizacyjnej – 18/10
  • Budowanie Marki Osobistej – 02/11
  • Audience Development, czyli jak zarządzać procesem rozwoju publiczności, aby mieć większy wpływ i znaczenie – 03/12

 

Skip to content

Newsletter

Nie chcesz, aby coś Ci umknęło? Zapisz się do newslettera i co tydzień otrzymuj przypomnienie o najbliższych wydarzeniach.

Po zapoznaniu się z polityką prywatności wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera moich danych osobowych w celu wysyłki elektronicznego newslettera.