Przejdź do treści

Szkolenia dla sektora kreatywnego #6: Design Thinking w instytucji kultury

INFORMACJE

Dla dorosłych
Rezerwuj

Design Thinking to nowoczesne i praktyczne podejście do rozwiązywania problemów. To proces, który pomaga lepiej zrozumieć potrzeby użytkowników, zakwestionować utarte schematy, na nowo zdefiniować wyzwania i stworzyć innowacyjne rozwiązania. Dzięki tej metodzie możliwe jest opracowanie pomysłów, które nie tylko odpowiadają na rzeczywiste potrzeby ludzi, ale także są wykonalne technologicznie i mają potencjał rynkowy.

„Design Thinking można opisać jako dyscyplinę, która wykorzystuje wrażliwość i metody projektanta do dopasowania potrzeb ludzi do tego, co jest technologicznie wykonalne oraz co może zostać przekształcone w wartość dla klienta i okazję rynkową dzięki odpowiedniej strategii biznesowej”
– Brown, 2008

Design Thinking składa się z pięciu kluczowych faz:

1. Empatyzacja – poznanie potrzeb użytkowników i użytkowniczek.
2. Definiowanie problemu – określenie głównego wyzwania.
3. Generowanie pomysłów (Ideacja) – tworzenie innowacyjnych rozwiązań.
4. Prototypowanie – opracowanie pierwszych wersji rozwiązań.
5. Testowanie – sprawdzenie, czy rozwiązania działają w praktyce.

Każdy z tych etapów angażuje uczestników w kreatywną i zespołową pracę, pozwalając na wypracowanie rozwiązań dostosowanych do rzeczywistych problemów.

Podczas warsztatów uczestnicy zmierzą się z wyzwaniami, które są istotne dla różnych sektorów. Szkolenie zostało zaprojektowane tak, aby każdy mógł znaleźć inspirację do działania w swojej dziedzinie.

 

Szkolenie poprowadzi:

Joanna CiesielkaJoanna Ciesielka – Politolożka, koordynatorka projektów, specjalistka ds. design thinking i partycypacji, wiceprezeska Fundacji Teatrikon. Ukończyła liczne kursy z zakresu zarządzania projektami, social media, promocji i marketingu. W swoim zawodowym życiu wdrażała design thinking
na uczelniach w Polsce i Europie, a w ramach Wniedoczasie wspierała instytucje kultury w lepszej organizacji kontaktów z publicznością. Przeprowadziła kilkadziesiąt godzin warsztatów i szkoleń wspierając w rozumieniu potrzeb publiczności i budowaniu programu w oparciu o nie. Prywatnie fanka swojego syna i sportu.

 


Informacje organizacyjne: 
Kiedy? 17.06.2025 r., godz. 10.30-15.30
Gdzie? Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla wszystkich zainteresowanych
Cena: 211,38 zł (ZW), 260 zł (23% VAT)
Uwaga! Dla pracowniczek i pracowników instytucji publicznych, zwolnionych z VAT, obowiązują zapisy przez telefon, pod numerem tel. 887 467 208, online pod adresem info@mlynyrothera.pl lub bezpośrednio w kasie Młynów.
Bilety: kliknij TUTAJ!